(iOS) Cooking Madness - A Chef\u0027s Restaurant Games huijaukset lisäävät helmiä
Feb 16, 2022 22:11:11 GMT
Post by whizmedethanhoi on Feb 16, 2022 22:11:11 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Madness - A Chef\u0027s Restaurant Games ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Madness - A Chef\u0027s Restaurant Games IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaukset lisäävät helmiä ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Madness - A Chef\u0027s Restaurant Games 2022 version ▞▞▞
Cooking Madness Chef's Restaurant Games 1.8.0 ... - APK Home
Caroline Corrigan | FindPenguins
Cook It! Madness of Free Frenzy Cooking Games City APK lataa ...
Lisäyksistä tulee aina tyhjä näyttö, kun tasot on suoritettu. Peli on poistuttava ja palattava uudelleen. Ajanhukkaa siellä. Pelissä on aina puskuri/viive, mikä tekee siitä epätasaisen pelatessa.
Aloin pelata peliä vain saadakseni palkintoja tap-mestareista, mutta se oli itse asiassa hauskempaa kuin luulin ja loistava tapa rentoutua, joten jatkoin sen pelaamista.
Nautin pelistä, mutta olen kyllästynyt siihen, että joudun toistamaan tasoja päästäkseni eteenpäin. Siitä tulee todella toistavaa ja tylsää 😴
Peli on hyvä, mutta liikaa mainoksia 🙄😬 ja häiritsee pelaajaa😶
Кулинарное Безумие - Игра в Шеф-Повара ресторана Аркады hkfa
Cooking Madness - Restaurant Spiel Arcade donk
Juomat tulee aika
milloin uusi ravintola tulee? Poistan pelin, jos joudun odottamaan pitkään!
ihan ok
... cheer · cheerleaders · Cheese · chefs ... Conversation · Conversions · convierte · Cook · COOKIE · COOKIES · COOKIN39 · cooking ... iOS · iOSAndroid
Liian vaikea pelata. Olen lavalla, jota en koskaan voita. Ollut siinä kuukauden. Jos et maksa lisävoimista, pääset pisteeseen, jossa peli on lyömätön. Erittäin pettymys, koska pidän pelistä, mutta rahanhimo tekee siitä pelikelvottoman.
Aloittelijoille on todella hyvä idea oppia valmistamaan ruokaa verkossa. Voit myös kokeilla tätä peliä, se on helppo pelata ja se on myös hauska pelata
Rakastan tätä peliä, joka antaa 5 tähteä, mutta tämä peliaika on hyvin vähemmän, korjaa ongelma
Hieno peli, mutta liikaa mainoksia.
Rakastan peliä, mutta se on liian vaikeaa, ellet käytä rahaa. Olen varma, että se on tavoite, mutta haluan vain pelata peliä ja rentoutua, enkä tuhlaa rahaa puhelinpeliin.
Nautin tästä pelistä paljon noin tasolle 300 asti. Olen jumissa tässä, koska on olemassa muutamia tasoja, joiden tavoitteena on olla kolikoiden määrä tietyllä määrällä asiakkaita. Vaikka olen päivittänyt täysin kaikki tarjoilut ja palvellut jokaista asiakasta myös yhdistelmällä, mutta silti yli sata kolikkoa. Tämä muotoilu on naurettava ja tekee pelistä pelaamattoman, ellet ole valmis ostamaan tehosteita ja timantteja jatkaaksesi.
liian vaikee
Huono tehkääparempiapelejä
On hauskaa ja kivapelata😁😀
Haluaisin hallita sitä, kenelle tarjoan ruokaa. Inhoan sitä, kun valmistamani ruoka annetaan eri asiakkaalle!
Lataa ilmaiseksi Cooking City: chef, restaurant & cooking games Androidille. Katso näyttökuvia, lue käyttäjien arvosteluja ja vertaa sen luokituksia.
Kun sinua pyydetään tuplaamaan kolikoita, se häiritsee ja sen pitäisi tietysti nopeasti yrittää saada sinut ostamaan peli.
Se on todella mukavaa ja hauskaa, mutta minulla on ongelma, ja tämä sama ongelma sai minut poistamaan tämän pelin asennuksen, vaikka aluksi siellä oli samat tasot, kuten 60-80, mikä antaa minulle vähemmän sekunteja palvella tai ansaita tietyn määrän rahaa,,,,, , ja toinen asia on, että se antaa vain 5 mahdollisuutta pelata uudelleen, sinun on odotettava noin 3 tuntia, joten olen varma, että teidän on työskenneltävä sen parissa, koska nautin tästä pelistä, minun piti jopa esitellä se ystävilleni. joten ota selvää tästä asiasta 😊😊😊
Minulla on ollut niin hauskaa pelata tätä peliä, että se muistuttaa minua paljon lapsuuden pelistä, jota pelasin tietokoneella. En kuitenkaan voi kirjautua sisään Facebookillani, koska se yrittää palauttaa minut tasolta 300 takaisin tasolle 82 ja minun on vaihdettava laitteita, koska sain äskettäin uuden, joten en voi enää nauttia sovelluksesta tien päällä, ellei minulla on vanha iso puhelimeni.
Remember don't let the diner get angry in food games. So home chefs! get ready for a new kitchen story with an ultimate kitchen fever in hotel cooking games.
Kuten peli, mutta mainoksia on liikaa ja liian pitkiä. Ymmärrän "ilmaisen" pelin mainosten tarpeen, mutta mainokset jokaisen kierroksen jälkeen yli 35 sekuntia ovat naurettavia. Olen nähnyt kehittäjien vastauksen kuluttavan rahaa eikä mainoksia, mutta luulen, että poistan sen sijaan
Liikaa mainoksia. Ja sitä on todella kauan odottaa. Olisi pitänyt laittaa 5 sekunnin mainoksia
Tonnia mainoksia. Ja tarkoitan niitä tonneja ja tonneja. Jokaisen tason jälkeen. Peli itsessään on mielenkiintoinen ja hyvä. On myös kohta, kun uutta karttaa käynnistetään, pelaamisen jatkaminen on uskomattoman vaikeaa, koska ei rahaa = ei tasoja voitettu.
Nautin tämän pelin pelaamisesta, mutta kun elämä päättyy, alat odottaa, että se tehdään toiseen elämään, mutta juuri silloin annat sille tunnin, mutta kun palaat takaisin yrittämään pelata, se kieltäytyy ja aloittaa lähtölaskennan uudelleen, joten korjaa se tämän poistan sen
Tämä peli on hieno! Ensimmäiset 50 tasoa ja sen jälkeen tasojen läpäiseminen ilman timanteista maksamista on yhä vaikeampaa. Olen tällä hetkellä jumissa tason 59 viimeisellä tähdellä, koska minun on saatava 25 tykkäystä, ja eniten saan 23. Olen pelannut tasoja viimeiset 3 päivää toivoen, että joitain helmiä tulisi tielleni.Food truck on täysin ajanhukkaa tämäkin. Et voi läpäistä tasoa 2! Poistetaan. En usko ilmaisten pelien maksamiseen! 3 tähteä, ainakin voit tehdä tason uudelleen
BombSquad แอ็กชัน tcjg
Kegilaan di Dapur - Game Restoran Juru masak Arkade rcb
Pelissä on paljon mainoksia, mainokset vievät paljon aikaa, se vie vielä enemmän aikaa kuin tasot.
Hyvä peli alussa, mutta mainoksia alkaa ilmestyä jokaisen tason jälkeen myöhemmin ilman ohitusvaihtoehtoa. Joten sinun täytyy tuhlata 30 sekuntia vähintään jokaisen pelin jälkeen nähdäksesi saman mainoksen. Poistin pelin nyt